Κιτ 2χρονου κινητήρα ποδηλάτου 80 cc (GRI)
Τα πλεονεκτήματά μας
Περιγραφή
Προώθηση! Αγοράστε 5 τεμάχια κιτ κινητήρα και κερδίστε 10% έκπτωση!*
*Η προσφορά ισχύει όσο διαρκούν τα αποθέματα. Η προσφορά ισχύει για όλα τα κιτ 2χρονης βενζίνης. Πρέπει να προσθέσετε 5 τεμάχια ανεξάρτητα από το μοντέλο.
*Δεν ισχύει με άλλες εκπτώσεις
Το προϊόν που παρουσιάζεται επωφελείται από την εγγύηση του νόμου 449/2003 ΜΟΝΟ ΕΑΝ ΕΙΣΑΓΩΓΕΙ ΣΕ ΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ!!! Εάν το προϊόν συναρμολογηθεί από τον εαυτό σας, ΔΕΝ ΩΦΕΛΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΕΓΓΥΗΣΗ!!!
Το⚠️Putem παρέχει έναντι αμοιβής την εγκατάσταση του κιτ στη μοτοσικλέτατου πελάτη.Για λεπτομέρειες καλέστε στο 0724.600.006 (περιοχή Βουκουρεστίου-Ιλφόβ)⚠️
Πλήρες κιτ κινητήρα 80 cmc 2 ΤΙΜΕΣ
Οι νόμοι διαφέρουν από πολιτεία σε πολιτεία και από πόλη σε πόλη. Για πλήρεις νομικές λεπτομέρειες, επικοινωνήστε με τις τοπικές αρχές της πολιτείας ή/και της πόλης. Ο τελικός χρήστης ή ο εγκαταστάτης καθίσταται κατασκευαστής του οχήματος και αναλαμβάνει κάθε νομική ευθύνη.
Το κιτ αποτελείται από :
Κινητήρας 3,2 ίππων (διάμετρος εμβόλου 47 mm), χωρητικότητα κυλίνδρου 80 κ.εκ.
Μέγιστη ταχύτητα 60 Km/h
Καρμπυρατέρ
Εξάτμιση
Δεξαμενή καυσίμου 0,8 λίτρα
Κίνηση με γρανάζι 44 δοντιών
Αλυσίδα κίνησης τύπου σκούτερ
Τεντωτήρας αλυσίδας με ρουλεμάν
Προστατευτικό αλυσίδας
Φλάντζα σύσφιξης αλυσίδας
Ηλεκτρονική ανάφλεξη
Μοχλός γκαζιού με κουμπί
Κρουνός καυσίμου
Μοχλός συμπλέκτη με κλειδαριά
Μπουζί
Λεπτομέρειες τοποθέτησης:
Για την εγκατάσταση του κινητήρα σας απαιτούνται κάποιες τεχνικές και μηχανικές δεξιότητες. Ορισμένοι αγοραστές μπορούν να ολοκληρώσουν την εργασία σε 2 ώρες, ενώ άλλοι μπορεί να χρειαστούν μόλις 2 ημέρες. Στο τέλος, ανεξάρτητα από τον χρόνο που θα χρειαστεί, θα έχετε μεγάλη ευχαρίστηση και ικανοποίηση από την ολοκλήρωση αυτού του έργου. Επίσης, θα κατανοήσετε ευκολότερα το σύστημα και θα βοηθήσετε στη συντήρηση και τη λειτουργία του. Καλή τύχη.
Η ευκολότερη εγκατάσταση μπορεί να γίνει σε ένα τυπικό πλαίσιο 26" σε σχήμα V με σωληνωτό προφίλ 25 mm. Μπορεί όμως να τοποθετηθεί και να προσαρμοστεί και σε άλλα ποδήλατα, αλλά τότε πρέπει να προσαρμοστεί στις υπάρχουσες συνθήκες. Αυτοί οι κινητήρες περιέχουν επίσης προσαρμογείς για μη τυποποιημένα πλαίσια - οβάλ ή μεγαλύτερων διαμέτρων - έτσι ώστε ο κινητήρας να ταιριάζει στο πλαίσιο. Ακόμη και αν στην αρχή θα ξοδέψετε περισσότερο χρόνο για το φινίρισμα και τις προσαρμογές, θα εξασφαλίσετε χιλιάδες χιλιόμετρα απροβλημάτιστης λειτουργίας.
1. Τοποθετήστε το γρανάζι κίνησης στον τροχό ως εξής:
a. Αφαιρέστε την αλυσίδα του ποδηλάτου
b. Ξεβιδώστε τα παξιμάδια που συνδέουν τον τροχό με το πίσω πιρούνι
c. Αφαιρέστε τον τροχό από το πιρούνι.
d. Λύστε το συγκρότημα φλάντζας του γραναζιού που αποτελείται από 2 ελαστικούς δακτυλίους και 2 ατσάλινα μισά δαχτυλίδια.
e. Κόψτε κάθε ελαστικό δακτύλιο μία φορά. Πολύ σημαντικό! ΚΌΨΤΕ ΜΌΝΟ ΜΕΤΑΞΎ ΤΩΝ ΟΠΏΝ!
f. Τοποθετήστε τους δύο δακτυλίους ο καθένας στη μία πλευρά των ακτίνων έτσι ώστε τα κοψίματα να μην είναι προς την ίδια κατεύθυνση.
g. Τοποθετήστε το γρανάζι εξωτερικά τοποθετώντας βίδες (9 τεμάχια) μέσα από το γρανάζι, τον εξωτερικό ελαστικό δακτύλιο, μέσα από τις ακτίνες, τον εσωτερικό ελαστικό δακτύλιο, τον ατσάλινο ημικύκλιο, τις ροδέλες grover, τις επίπεδες ροδέλες, τα παξιμάδια M6. Στην πρώτη φάση στερεώνονται μόνο όλες οι βίδες χωρίς να σφίγγουν
h. Στη συνέχεια, προχωρήστε στη διαδοχική σύσφιξή τους, χωρίς να σφίγγετε κάθε μία μέχρι τέρμα. Αυτή η σύσφιξη γίνεται επανειλημμένα, με ίση δύναμη, μέχρι να σφίξουν στο τέλος όλες οι βίδες στερέωσης.
i. Ελέγξτε την επιπεδότητα του γραναζιού. Η απόκλιση (κλίση) από το κατακόρυφο επίπεδο δεν πρέπει να υπερβαίνει το 1,5 mm. Εάν αυτό δεν συμβαίνει, ρυθμίστε τις βίδες που προκαλούν την απόκλιση.
j. Τοποθετήστε τον τροχό στη θέση του, προσέχοντας να είναι κεντραρισμένος όταν σφίγγεται στο πιρούνι.
2.Εγκατάσταση του κινητήρα στο μεταλλικό πλαίσιο
Εγκαταστήστε τον κινητήρα στο μεταλλικό πλαίσιο του ποδηλάτου.
Εάν ο σκελετός έχει στρογγυλή διατομή και μικρή διάμετρο, χρησιμοποιήστε τους σφιγκτήρες που παρέχει ο κατασκευαστής.
Σε περίπτωση άλλου τύπου πλαισίου, χρησιμοποιήστε τον κοχλία με πλάκα προέκτασης. Συνήθως η κάθετη ράβδος έχει στρογγυλή διατομή, ώστε να μην δημιουργεί προβλήματα στη στερέωση. Η βίδα προέκτασης πρέπει να χρησιμοποιείται για τη ράβδο πλάγιας γραμμής (την μπροστινή). Θα πρέπει να γίνει μια προ-συναρμολόγηση (με σωλήνα εξάτμισης) για να καθοριστεί η βέλτιστη θέση του κινητήρα στο πλαίσιο. Θα πρέπει επίσης να ελεγχθεί η θέση του γραναζιού κίνησης, ώστε η σχισμή στο κάλυμμα του γραναζιού να είναι τοποθετημένη με τέτοιο τρόπο ώστε να επιτρέπει την τοποθέτηση και λειτουργία της αλυσίδας ταχυτήτων.
a. Μετά τη σήμανση του μπροστινού σημείου στερέωσης (στην περίπτωση πλαισίων μεγάλης διαμέτρου), πρέπει να ανοίγεται μια οπή στο πλαίσιο, ώστε να μπορεί να περάσει ο κοχλίας στερέωσης μέσα από την εξώθηση.
b. Συνδέστε την μπροστινή πλάκα στερέωσης
c. Αφαιρέστε τον ημίγλυφο σύσφιξης του μπροστινού κινητήρα
d. Περάστε τις βίδες στερέωσης του κινητήρα μέσα από τις οπές της πλάκας στερέωσης.
e. Τοποθετήστε την αυλάκωση, τις παλέτες και τα παξιμάδια M6 και, στη συνέχεια, προχωρήστε στη σύσφιξή τους με ίση δύναμη και συμμετρικά. Η τελική τοποθέτηση του κινητήρα γίνεται με τέτοιο τρόπο, ώστε ο κινητήρας να είναι κεντραρισμένος στην προεξοχή του άξονα του πλαισίου.
στ. Ελέγξτε ότι η εξάτμιση αγγίζει το πλαίσιο ή τη φλάντζα και ότι η τοποθετημένη εξάτμιση έρχεται σε επαφή με τα πεντάλ. Εάν παρουσιαστεί οποιαδήποτε από αυτές τις καταστάσεις, ο κινητήρας πρέπει να επανατοποθετηθεί ώστε να εξαλειφθούν αυτά τα προβλήματα.
Συστάσεις
Για να εξαλειφθούν οι κραδασμοί και η ολίσθηση του κινητήρα στο πλαίσιο, μπορούν να χρησιμοποιηθούν ελαστικά μανίκια. Επίσης, να αποφεύγονται οι ζημιές στη βαφή του πλαισίου.
Εάν είναι απαραίτητο, μπορείτε να τοποθετήσετε έναν ιμάντα ή έναν αποστάτη μεταξύ της πλάκας στερέωσης και του πλαισίου για να διευκολύνετε το σφίξιμο των παξιμαδιών.
Τοποθέτηση εξάτμισης
Ελέγξτε ότι η εξάτμιση ακουμπάει στο πλαίσιο ή στη φλάντζα και ότι η τοποθετημένη εξάτμιση έρχεται σε επαφή με τα πεντάλ. Εάν παρουσιαστεί μία από αυτές τις καταστάσεις, ο κινητήρας θα επανατοποθετηθεί για να εξαλειφθούν αυτές οι ενοχλήσεις.
Τοποθετήστε την εξάτμιση αποφεύγοντας την επαφή με το πλαίσιο, τις φλάντζες ή τον κινητήρα. Σε αντίθετη περίπτωση ο κινητήρας επανατοποθετείται. Χρησιμοποιήστε τη φλάντζα της εξάτμισης καθώς και τις επίπεδες και τις αυλακωτές τσιμούχες.
Τοποθέτηση του καρμπυρατέρ
Τοποθετήστε το καρμπυρατέρ στον σωλήνα εισαγωγής. Σφίξτε τη βίδα στερέωσης στο κλιπ στερέωσης της σύνδεσης καρμπυρατέρ - σωλήνα εισαγωγής. Τοποθετήστε τον καρμπυρατέρ με το σωλήνα εισαγωγής αέρα προς τα κάτω.
Λεπτομέρειες
Προσφορές
Κριτικές
so same for Roco, they are not selling kits... they are teaching mechanics !
Trebuie sa desfac motorul sa îl ung?