Κιτ μετατροπής για ιμάντα μετάδοσης κίνησης κινητήρα ποδηλάτου (2χρονο)
Τα πλεονεκτήματά μας
Περιγραφή
Κιτ μετατροπής για ιμάντα μετάδοσης κίνησης κινητήρα ποδηλάτου (2χρονο)
Μετατρέψτε εύκολα το κιτ μετάδοσης κίνησης του 2χρονο κινητήρα σας σε ιμάντα χαμηλής συντήρησης.
Ο ιμάντας έχει το πλεονέκτημα ότι μειώνει τη ροπή του κινητήρα πολύ πιο εύκολα και σταδιακά από την αλυσίδα.
Χρησιμοποιώντας ένα μηχανοκίνητο ποδήλατο με ιμάντα μετάδοσης κίνησης, δεν θα αισθάνεστε αυτή την απότομη κίνηση όταν επιταχύνετε, παρά μόνο μια ομαλή επιτάχυνση.
Ένα άλλο πλεονέκτημα της κίνησης με ιμάντα είναι ο μειωμένος θόρυβος κατά τη χρήση.
Οι ιμάντες δεν συσσωρεύουν επίσης σκόνη ή βρωμιά και απαιτούν πολύ λιγότερη συντήρηση σε σύγκριση με τις αλυσίδες.
Προδιαγραφές:
- Διάμετρος άξονα κίνησης: 50mm
- Διάμετρος της πλήμνης του πίσω γραναζιού: 210mm
- Διάμετρος άξονα οπίσθιου γραναζιού: 37mm
- Τύπος ιμάντα Τ: 8M-1368,
- Περιφέρεια ιμάντα: 1368mm,
- Πλάτος ιμάντα: 12mm
Αυτό το κιτ είναι συμβατό με κινητήρες 50cc, 60cc, 80cc.
Παρακάτω μπορείτε να δείτε σε ποιο κιτ ταιριάζει αυτό το κιτ μετατροπής ιμάντα:
Λεπτομέρειες
Κριτικές
Cei care vreti sa achizitionati acest kit de conversie, este posibil sa intampinati probleme la montarea pe butuc, din cauza diferentei de circumferinte dintre distantierul pentru suportul de fulie si butucul propriu zis. Eu am avut nevoie fac o piesa custom made pentru a putea prinde acest kit de butucul rotii din spate.
Si trebuie sa mai aveti in veder inrucisarea spitelor, pentru a prinde fulia de suportul de fulie pe partea cealalta, sa nu intersectati spite din cauza tipului de spitare pe care il aveti la roata.
Si ce am mai intampinat eu, este cureaua. Pe site, nu se gasesc curele pentru inlocuire. Am luat legatura cu Roco Piese prin email/generalmotor si mi-au recomandat tot kitul de conversie ca sa schimb cureaua.
Eu a trebuit sa ma duc la un atelier de curele sa imi faca o curea pe dimensiunea respectiva.
Un alt lucru care mai trebuie luat in vedere este lungimea curelei din kit. Lundimea este destul de lunga, are 171 de dint iar intinzatorul va sta foarte aproape de fulia din spate a bicicletei, mare atentie, cureaua trebuie sa stea foarte intinsa, cat mai intinsa ca sa nu patineze. Daca aveti cadrul mic, sunt sanse foarte mari ca cureaua sa fie prea lunga. O curea costa 70 de lei la un atelier la mine in oras, ca idee.
Pregatiti-va sa umblati sau sa aveti noroc.
Succes si spor la montat ;).