Ερωτήσεις σχετικά με προϊόντα και παραγγελίες

Έχουμε προσθέσει μεγαλύτερη ποσότητα προϊόντων. Πώς μπορώ να αλλάξω αυτή την ποσότητα;

Για να αλλάξετε την ποσότητα του προϊόντος, πατήστε το κουμπί "υποβολή παραγγελίας", διαγράψτε τη λανθασμένη ποσότητα με την πραγματική και πατήστε ενημέρωση. Στη συνέχεια μπορείτε να συνεχίσετε τις αγορές σας ή να μας στείλετε την παραγγελία σας.



Πώς μπορώ να αναζητήσω ένα συγκεκριμένο προϊόν στο κατάστημα;

Για να αναζητήσετε ένα προϊόν, παρακαλούμε χρησιμοποιήστε την ενότητα αναζήτησης στο επάνω μέρος του ιστότοπου. Πληκτρολογήστε τις πληροφορίες που αναζητάτε και, εάν αυτές βρίσκονται στον ιστότοπο, θα σας εμφανιστεί ένας κατάλογος με τα αντίστοιχα αποτελέσματα.

Είμαι νομικό πρόσωπο. Μπορώ να αγοράσω;

Ναι, η Roco Piese Scutere (generalmotor.ro) δέχεται παραγγελίες από νομικά πρόσωπα. Για να λάβετε φορολογικό τιμολόγιο με τα στοιχεία της εταιρείας σας, παρακαλούμε εισάγετε τα στοιχεία που θα σας ζητηθούν κατά τη διαδικασία εγγραφής ή παραγγελίας.

Είμαι δημόσιος φορέας. Μπορώ να αγοράσω;

Ναι, συνεργαζόμαστε επίσης με κρατικούς φορείς. Η παραγγελία γίνεται στον ιστότοπο, μεταφορά στον λογαριασμό του Δημοσίου.

Πώς πρέπει να προχωρήσω αν θέλω η παράδοση να γίνει σε διεύθυνση διαφορετική από αυτή που έχω δηλώσει στον λογαριασμό πελάτη μου;

Σε αυτή την περίπτωση, κατά τη διαδικασία παραγγελίας, θα έχετε τη δυνατότητα να εισάγετε τα στοιχεία που αντιστοιχούν στην επιθυμητή διεύθυνση παράδοσης.

Διαχείριση λογαριασμού πελάτη

Ξέχασα τον κωδικό πρόσβασης του λογαριασμού μου. Πώς μπορώ να προχωρήσω;

Εάν δεν θυμάστε τον κωδικό πρόσβασης του λογαριασμού σας, χρησιμοποιήστε την επιλογή Ανάκτηση ξεχασμένου κωδικού πρόσβασης που είναι διαθέσιμη στη σελίδα πρόσβασης στο λογαριασμό.

Πώς μπορώ να αλλάξω τα στοιχεία του λογαριασμού μου;

Για να αλλάξετε τα στοιχεία του λογαριασμού πελάτη σας, συνδεθείτε στο λογαριασμό σας και, στη συνέχεια, μεταβείτε στην επιλογή Ενημέρωση λογαριασμού που είναι διαθέσιμη στην ενότητα Ο λογαριασμός μου.


Μπορώ να τροποποιήσω μια παραγγελία που έχω κάνει;

Εάν θέλετε να τροποποιήσετε μια παραγγελία, υπάρχουν 2 επιλογές:

  • επικοινωνήστε μαζί μας τηλεφωνικά και δώστε μας τον κωδικό προϊόντος που θέλετε επιπλέον,
  • μπορείτε να κάνετε μια πρόσθετη παραγγελία στον ιστότοπο με το(τα) πρόσθετο(α) προϊόν(τα) και στην ενότητα "σχόλιο παραγγελίας" να αναφέρετε "προσθήκη στο ID (αριθμός πρώτης παραγγελίας)".

    Μπορώ να λάβω πληροφορίες σχετικά με προηγούμενες παραγγελίες;

    Μπορείτε να συμβουλευτείτε το ιστορικό των παραγγελιών που έχετε κάνει στον ιστότοπο, μπαίνοντας στην ενότητα Κατάσταση παραγγελίας.

    Γενικές ερωτήσεις

    Θέλω να αγοράσω ένα προϊόν που δεν υπάρχει σε απόθεμα. Πώς μπορώ να προχωρήσω;

    Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη διαθεσιμότητα των προϊόντων, επικοινωνήστε μαζί μας χρησιμοποιώντας τη φόρμα επικοινωνίας στον ιστότοπο. ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου : comenzi@generalmotor.ro

    Θα ήθελα να λάβω πρόσθετες πληροφορίες που δεν είναι διαθέσιμες στον ιστότοπο. Πώς μπορώ να προχωρήσω;

    Σε αυτή την περίπτωση, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας μέσω της φόρμας επικοινωνίας ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου comenzi@generalmotor.ro