Κιτ κινητήρα (4 TIMPI) ποδήλατο 49 cc (κίνηση με ιμάντα)

[3]
Αυτό το προϊόν δεν είναι πλέον διαθέσιμο για αγορά.
184,26  (με ΦΠΑ) 322,86 
Το κόστος αποστολής δεν συμπεριλαμβάνεται
Αυτό το προϊόν δεν είναι επί του παρόντος διαθέσιμο. Θέλετε να λαμβάνετε ειδοποίηση όταν επιστρέψει;
Κωδικός προϊόντος - SKU 124757541
Εξαντλημένα

Περιγραφή

Κιτ κινητήρα (4 TIMPI) ποδήλατο 49 cc (κίνηση με ιμάντα)

Το παρουσιαζόμενο προϊόν επωφελείται από την εγγύηση σύμφωνα με το νόμο αριθ. 449/2003 ΜΟΝΟ ΑΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΘΕΙΤΑΙ ΣΕ ΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΟ ΣΕΡΒΙΣ!!! Εάν το προϊόν συναρμολογηθεί από τον εαυτό σας, ΔΕΝ ΩΦΕΛΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΓΓΥΗΣΗ!!!

Το⚠️Putem παρέχει έναντι αμοιβής την εγκατάσταση του κιτ στο ποδήλατοτου πελάτη.Για λεπτομέρειες καλέστε στο 0724.600.006 (περιοχή Βουκουρεστίου-Ιλφόβ)⚠️

Οι νόμοι διαφέρουν από πολιτεία σε πολιτεία και από πόλη σε πόλη. Για πλήρεις νομικές λεπτομέρειες, επικοινωνήστε με τις τοπικές αρχές της πολιτείας ή/και της πόλης. Ο τελικός χρήστης ή ο εγκαταστάτης γίνεται κατασκευαστής του οχήματος και αναλαμβάνει κάθε νομική ευθύνη.

Το σετ αποτελείται από:

Κινητήρας 3,2 ίππων (διάμετρος εμβόλου 39 mm), χωρητικότητα κυλίνδρου 49cc (4χρονος)

Μέγιστη ταχύτητα 60 Km/h
Καρμπυρατέρ
Εξάτμιση
Δεξαμενή καυσίμου 2 L
Κίνηση με γρανάζι
Αλυσίδα κίνησης τύπου σκούτερ
Τεντωτήρας αλυσίδας με ρουλεμάν
Προστασία αλυσίδας
Φλάντζα σύσφιξης αλυσίδας
Ηλεκτρονική ανάφλεξη
Μοχλός γκαζιού με κουμπί
Βρύση καυσίμου
Μπουζί

Λεπτομέρειες τοποθέτησης:

Για την εγκατάσταση του κινητήρα σας απαιτούνται κάποιες τεχνικές και μηχανικές δεξιότητες. Ορισμένοι αγοραστές μπορούν να ολοκληρώσουν την εργασία σε 2 ώρες, ενώ άλλοι μπορεί να χρειαστούν μόλις 2 ημέρες. Στο τέλος, ανεξάρτητα από τον χρόνο που θα χρειαστεί, θα έχετε μεγάλη ευχαρίστηση και ικανοποίηση από την ολοκλήρωση αυτού του έργου. Επίσης, θα κατανοήσετε ευκολότερα το σύστημα και θα βοηθήσετε στη συντήρηση και τη λειτουργία του. Καλή τύχη.

Η ευκολότερη εγκατάσταση μπορεί να γίνει σε ένα τυπικό πλαίσιο 26" σε σχήμα V με σωληνωτό προφίλ 25 mm. Μπορεί όμως να τοποθετηθεί και να προσαρμοστεί και σε άλλα ποδήλατα, αλλά τότε πρέπει να προσαρμοστεί στις υπάρχουσες συνθήκες. Αυτοί οι κινητήρες περιέχουν επίσης προσαρμογείς για μη τυποποιημένα πλαίσια - οβάλ ή μεγαλύτερης διαμέτρου - έτσι ώστε ο κινητήρας να ταιριάζει στο πλαίσιο. Ακόμη και αν στην αρχή θα ξοδέψετε περισσότερο χρόνο για το φινίρισμα και τις προσαρμογές, θα εξασφαλίσετε χιλιάδες χιλιόμετρα απροβλημάτιστης λειτουργίας.

Γιατί να το επιλέξετε; Επειδή έχει διπλάσια διάρκεια ζωής από το 2t, μειώνει στο μισό την κατανάλωση καυσίμου, εξαλείφει την ανάγκη χειρισμού του μοχλού συμπλέκτη, μπορείτε να εκκινήσετε τον κινητήρα επί τόπου χειριζόμενοι τη λαβή με το σπάγκο, ο κινητήρας δεν σταματά να λειτουργεί λόγω της υποκοπής.

Εγχειρίδιο χρήσης κιτ κινητήρα ποδηλάτου 4χρονης λειτουργίας:

Tik Tok

@roco_piese

Λεπτομέρειες

SKU
124757541
Βάρος
14 kg
Επωνυμία

Κριτικές

4.7 από 5 αστέρια
Based on 3 votes
5 αστέρια
67%
4 αστέρια
33%
3 αστέρια
0%
2 αστέρια
0%
1 αστέρι
0%
Έχετε αγοράσει ή έχετε χρησιμοποιήσει το προϊόν;
Δημοσίευση κριτικής
с
сергей костов
more than an year ago
Много тих и икономичен двигател, много бърза доставка.
Р
РУМЕН АТАНАСОВ
more than an year ago
БЛАГОДАРЯ
D
Dinita Adrian
more than an year ago
Am cumparat produsul de cateva saptamani de la Roco.Livrare rapida,bine ambalat,complet.
Kitul este montat pe o bicicleta 26””.Pro:motorul foarte silentios si puternic,supapele au venit bine reglate,pornire usoara,mai trebuie gadilate relantiul si mixul de aer.
Accesoriile si prinderea destul de bune.
Minusuri:reductorul cu probleme,din cauza bucsei de alama,chiar si lubrifiata,roata spate se invarte la relanti minim,pedalele merg foarte greu,chiar si impinsa merge greu.Lipsa unui pinion cu clichet pentru antrenarea lantului este un mare minus.O solutie ar fi inlocuirea bucsei de alama de la oala ambreiajului cu rulmenti.AM GASIT 4 RULMENTI 21X15X4 .Interiorul oalei de ambreiaj are 20mm,asa ca trebuie adus la 21mm(prin strunjire sau altfel).Alta viata !!!Nu mai agata,roata nu mai misca la relanti,
Daca Roco i-mi poate personaliza un kit de 49cc 4t, adica transmisia de la kitul pe lant sa fie inlocuita cu transmisia pe curea(cea cu oala de 77mm),l-as achizitiona imediat,
Concluzie finala:motorasul reusit.Daca iti place sa bibilesti si te pricepi un pic,merita.