Ένα μεγάλο σκάφος χρειάζεται έναν ισχυρό κινητήρα για να αναπτύξει ώθηση. Κατά συνέπεια, χρειάζεται μια προπέλα με μικρό βήμα, η οποία ονομάζεται επίσης ελικοκίνηση. Εν ολίγοις, η προπέλα είναι ίσως το πιο σημαντικό μέρος κάθε κινητήρα σκάφους.

Η προπέλα μιας μηχανής σκάφους λειτουργεί ως εξής: όταν το πτερύγιο κινείται προς τα κάτω, ωθεί το νερό προς τα κάτω και προς τα πίσω (παρόμοια με την κολύμβηση). Ταυτόχρονα, το νερό πρέπει να κινηθεί γρήγορα πίσω από το πτερύγιο για να καταλάβει τον εναπομείναντα χώρο. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα τη δημιουργία μιας διαφοράς πίεσης μεταξύ των δύο πλευρών του πτερυγίου. Πίσω από το πτερύγιο, θα υπάρχει μια θετική πίεση που θα ωθεί, και μπροστά από το πτερύγιο, μια αρνητική πίεση που θα τραβάει το νερό. Αυτές οι αντιδράσεις λαμβάνουν χώρα σε όλα τα πτερύγια της προπέλας για κάθε περιστροφή της προπέλας. Η διαφορά πίεσης προκαλεί την έλξη του νερού μέσα στην έλικα και την προώθηση πίσω από αυτήν, η αρχή λειτουργίας είναι ίδια με εκείνη ενός ανεμιστήρα που τραβάει τον αέρα προς τα πίσω και τον "πετάει" προς τα εμπρός.

Επομένως, η προπέλα, ο κινητήρας και όλα όσα συνδέονται με αυτόν έλκονται και ωθούνται από το νερό. Η προπέλα ενός κινητήρα σκάφους τραβάει το νερό από μπροστά μέσα από έναν νοητό κύκλο που είναι ελαφρώς μεγαλύτερος από τη διάμετρό του. Όταν περιστρέφεται, η προπέλα επιταχύνει το νερό που τραβάει και το ωθεί μέσα από έναν νοητό κύκλο που είναι μικρότερος από τη διάμετρο της ίδιας της προπέλας.

Δείτε την πλήρη προσφορά μας και παραγγείλτε μια προπέλα 2, 3 ή 4 πτερυγίων για να δώσετε στο σκάφος σας επιπλέον ισχύ.